fasa mabuk suda bermula

seperti biasa, ingatkan berjaya escape dari morning sickness, tapi masuk je 6 week suda mabuk tahap ayam goreng.

rasa cam klu leh tido dopopat jam…mmg suda tido dopopat jam.

aku super lapa…tapi tak byk bende leh masuk tekak…

deria bau pun sensitip tahap ultramen. klu pegi kedai makan, memang kena duk meja luar2. masuk kantin or tempat makan tertutup memang tak leh. semalam masuk supermarket, sepanjang shopping tu aku bernapas pakai mulut je.

time2 ni la rasa pendek akal cam nekad nak dua orang baby je ni =p

tapi aku tau ade orang len yang lebih truk. kakak nasir misalnya, memang terbaring tergolek je sembilan bulan. tak leh membasuh (sbb tak thn bau sabun), takleh masak2, asek meludah je sebab tekak kembang dopopat jam.

orang len ngandung gemok gedempol, dia makin kurus keding, memang tak cukup nutrient langsung. stiap kali pregnancy plak tu. so bila masuk anak dia 3 orang, mak mertua dia sendiri tak kasik dia ngandung lg. tak sampai ati nak tengok.

yang tak best bila mabuk camni ialah nak muntah tu tak kire masa. so kat opis ade la staff2 da komplen, nape aku x lari gi bilik air. dorang geli kot aku muntah2 dalam tong sampah opis je, sigh.

haih, kalau aku leh MC selama 3 bulan ni duk tergolek je kat umah, aku da MC da. padan la ade pregnant mothers smpai resign trus. da kalau toilet tu dua langkah je, sempat la kot aku nak lari. da memang nak terkeluar on the spot, tong sampah je la sempat capai.

tapi takper la. orang yang komplen tu tak pernah pregnant lagi. so mgkin tak memahami kot situasinya.

time2 ni la, beli buah2 yang masam pun, sumer tak masam. sampaikan apple hijau pun rasa tawar je kat tekak aku. so bila tekak aku rasa cam ok sket, cepat2 aku blasah makan apa yang mampu.

arap2 cepat la fasa ni berlalu -_-

0 Responses to “fasa mabuk suda bermula”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


