MRSM vs SBP

sebenarnya tgh mode rindu ni =/ aku ni gelak memang gelak je..tp hati kat dalam..gelora cam ribut.

spjg kawen ni…selalu je aku ngan nasir ‘gado’ bodo2. salah satu topik plg femes memang gado sbb skolah. dia mrsm, aku sbp..so selalu jadikan bahan.

aku: by, cepat, bacakan tuk i syair cinta
dia: 2 3 kucing berlari..
aku: tu pantun, bkn syair! ni BM dulu dapat brape ni..mesti B
dia: bukan salah i..cikgu i laa ajar tak betul
aku: siann..cikgu MRSM mmg lemah2
dia: eh taaak…cikgu i tu asal2 dulu dia sbp. tp mrsm kesian kat dia..so amik dia
aku: oo…so mrsm suka la ni kutip cikgu2 sbp?

haha..then kami akan gelak2 je..no hard feeling pun. aku siyes tak penah pun mandang slack ke ape ke kt mrsm..dia pun same. kdg2 tu ade gak hina lain..

dia: (terangkan something bersifat fizik)
aku: (blur)
dia: isk..budak2 sbp ni sumer dulu kat skolah belajar ape ni. slow je sumer
aku: aaaa..geramnyaaaa…budak mrsm pun bkn sumer pandai!
dia: bukan sumer, tapi majority pandai. sbp…yang i dengar la kan…separuh je pandai
aku: dengar kat mane plak? sape cakap?!
dia: ade la…orang cakapp….bukan i..orangg..

kdg2 akan hina gemas (nasir duk gemas)..dia plak hina melaka

lepas tu aku tak puas ati: mane aci..i kutuk u gemas je..u kutuk la i alai. apsal kutuk satu melaka. i x de pun kutuk n9
dia: da melaka tu keciiiiik sgt… nama bandar pun tak kreatip,panggil bandar melaka. panggil la nama lain. nak gak same nama negeri

haha… tp memang hepi riang je hina menghina. mungkin sebab tak maksudkan ape2. i know he likes melaka very much..tapi tak mo mengaku =p

haih rindunya. tak saba tunggu sabtu!

6 Responses to “MRSM vs SBP”


  1. 1 momo January 22, 2011 at 10:17 pm

    SBP – separuh budak pandai..

    nase da btul kut.. huahuahua

    bai gemok!

  2. 2 beluncas January 23, 2011 at 1:31 pm

    haha…boleh gak jadik Semua Budak Pandai =D

  3. 3 momo January 23, 2011 at 7:32 pm

    oih.. icad tak balit sawak ye

    ok ah.. i gi culik die ah camni

  4. 4 beluncas January 23, 2011 at 7:53 pm

    culik ah. dia pandai karate penculik

  5. 5 momo January 23, 2011 at 8:23 pm

    cpt updet video

    i sogok die ngn gula2 kapas.. pasti tak jadi karate

  6. 6 Madi.. September 24, 2011 at 1:19 am

    juz nk tau tntg sbo ngn mrsm tpi spnjg tgk blog org nie,,x de satu un ckp tntn skola ulul albab kt trngganu uuu….hehe nk masuk sne…nk taula jugak mcm mne keadaan kt sne kn…well..i still going to search for it…hehe


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


%d bloggers like this: