Suami Gatal di Bintulu?

what the? tertanya2 aku, sape yang google key word mcm ni? nape specific nak type key word lelaki gatal and kat bintulu plak tuh?

Pic bawah ni print screen dari wordpress admin page aku. haha, mcm2…

note: aku da bosan tahap anjing laut. cpt la dorang balikkkk!!!!

4 Responses to “Suami Gatal di Bintulu?”


  1. 1 azlin March 24, 2010 at 1:00 pm

    bosan ke kerinduan tahap maut?? mie, adik ko akan kua tv kah? aku bc utusan ckp peserta sy nak cuti tu akan de show stgh jam kat astro gituhh…glemer tuh klau die include ko dlm rakaman die..hehehehe..

  2. 2 beluncas March 25, 2010 at 10:45 pm

    aah, lin. insyaAllah kuar tibi kot. tapi x denyer dia nk masukkan daku. dia shoot tu kt sandakan. x dpt aku numpang glemer, wahahaha

  3. 3 ah April 5, 2010 at 10:38 am

    haha.. ramai bini2 kt semenenanjung insecure kot laki die dok bintulu sorg2 :p i berperasaan nk migrate ke bintulu la pn.jamiey. tp kalu jd sura rumah jek sure bosan tahap gaban kan😀


Leave a Reply

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


