Mari tulun adek daku~

rakan2~~~ aku telah dipaksa rela untuk mempromot adek aku sehingga terpaksa menumpang wifi mcD tah mane tah ni, wahahaha.

tapi sebagai kakak yang berdedikasi lagi baik ati, aku dengan sukacitanya ingin meminta bantuan rakan2 untuk memvote adek aku. mane la tau kot2 leh jadik top seven and masuk tibi,ameen.

tapi nk vote kene register dulu, ala, seminit gitu je nk reg. so ini link dia kay:

http://mastraveller.com/SayaNakCuti/Profil/3546/

happy voting!

edited:

kene vote tu daily, lupa nak bgtau. bukan sekali seumur idup, hehe. contoh, mcm arini vote sekali, then dia akan block x leh vote da. sok kene vote lg. tulat, vote lg. tulit, vote lg…then ari2 seterusnya.  begitu la adenyer~

5 Responses to “Mari tulun adek daku~”


  1. 1 aizat February 17, 2010 at 2:44 am

    boleh dapat pakej cuti free ke ni????

  2. 2 beluncas February 17, 2010 at 11:51 pm

    adik aku yang dapat nnt. aku dapat tumpang hepi je. ko dapat pahala sebab buat kawan2 hepi, wahahahaha

  3. 3 momo February 17, 2010 at 11:57 pm

    ouh… nih muke2 yg masuk iklan tv tu ke? senior sekolah i ade kut.. huhu

  4. 4 beluncas February 18, 2010 at 12:20 am

    sape senior sekolah mung? yg mane satu?

  5. 5 zaza February 18, 2010 at 7:53 am

    nemie..sila2 link aku hehe..mish u a lot!! update la blog rajen2 yeh


Leave a Reply

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


