sambungan cerita mamat2 aneh aka best

ok la..sbenarnyer da ade yg terkecik ati term aneh tu..jd terpaksa aku tambah “best” tuk menjernehkan suasana =D

cerita 1

moral : klu da pervert itu..pervert jua

mamat 1: jamie, pas ko da x de nih, aku da de kaki gosip baru. lg hebat gosip dia dr ko

aku: owh.. best sgt ke dia?

mamat 1: tah la..best kot. tapi aku mana layan gosip2 artis ni sumer. tak main la.

aku: eleh..sebest2 budak tuh, sure dia lom ade gmbr FS (isikan nama artis pilihan anda yg cun dan muda remaja) yg strap dress dia terjatuh time dia tgh mabuk2 minum.

mamat 1: jap aku tnyer dia, da de lom (beberapa minit kendian).. eh dia ckp dia pun takde.

aku: see..see..

mamat 1: wei..jamie..frwd la pic tuh.

aku: haha..mana ada. aku reka2 aje..haha..

mamat 1: damn… takde la..aku bkn nk tgk sgt pun..cube klu ko sebut norlia ghani nyer gmbar..sure aku x mntak

cerita 2

moral : byk la punyer skolah agama, sumer temberang

aku: tul ek..bdk2 skolah agama ni, aku dgr..dorg leh baca pompuan? leh tau period ke tak ngn tgk muke je ke ape tah

mamat 2: jamie..ko dulu time smyg jemaah reramai ngn dak laki, klu period kene buat ape?

aku: cikgu suh kitorang g kelas. nnt ade je la monyet2 bersidai2 usik2 sbb tau x leh smyg

mamat 2: ha same la. skolah agama konon. sbenarnyer dia minat awek tuh, usha2 time smyg jemaah x nampak. pastu buat la citer konon2 leh baca pompuan la ape la.

aku: hahahahaha

(no komen peeps..but mcm logic je..haha)

3 Responses to “sambungan cerita mamat2 aneh aka best”


  1. 1 Fananina July 7, 2008 at 1:47 pm

    my god! serupa habes!!! aku baru bukak page kau nih..kita mmg sehati sejiwa..bleh aku tumpang umah kau jumaat ni (ada maksud tersirat >=))

  2. 2 beluncas July 8, 2008 at 7:24 am

    haha..tumpang nape nih? jumaat nih? hoho..bleh2..tp pagi2 da kene blah la. pagi sabtu aku de dept nyer gath =c

  3. 3 enol July 11, 2008 at 1:12 pm

    sila send kat aku. lalala


Leave a Reply

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


