Pernah tak..

pernah tak korang terlalu sedey.. smpai tak sedar tiber2 air mata da ngalir laju je kt pipi. padahal da bajet2 tak kan nangis…

aku pernah…td…

aku tau kt blog aku nih..kt atas tuh tulis “life too short for long pity parties bla bla”, and i do agree… tp kdg2 biler aku da trapped dlm kesedehan aku sndiri… aku ilang punca mana cahyer kegembiraan aku.

oh..jgn risau, kesedehan aku tiada punca berkaitan encik tunang yg comey. dia la the reason aku leh tersenyum walaupun sedikit.. =)

aku terlalu sedeh…smpai… aku terpikir melakukan sesuatu yg bkn2… (tp kelihatan sgt sensible pada masa ini). n benda tu kalau buat..pasti mengundang kesedihan ibunda dan ayahanda terchinta, dan mgkin juga menjadi topik perbualan umpatan rakan2 sekalian.

berlalu sbntar untuk ke surau..meminta petanda dr Tuhan. smoga pilihan yg bakal d buat or tidak akan d buat, akan bawak kegembiraan n ketenangan.. =)

8 Responses to “Pernah tak..”


  1. 1 azlin May 25, 2008 at 6:21 am

    mie..nape sedey sgt bunyi nye nih…apa cite..sampai ayahanda bunda leh sedey nnti..mesti kes besar nih..story morii..

  2. 2 amanda eltiqaz May 26, 2008 at 4:03 am

    ala..jgn sedih2..nnt nk kawin muka tak comey dh.. hehe

  3. 3 gajahchan May 26, 2008 at 1:53 pm

    adakah ko imbas masa lampau atau ko tiba2 datang angau pelik2?

  4. 4 beluncas May 27, 2008 at 4:49 am

    x imbas masa lampau… hehe..em..tu la part yg pelik tu encik gaj… aku sedang memikirkan masa depan.. tp mendtg kan kesedehan.

    mgkin ni salah satu phase aku growing up kot.. selalu aku live for the moment je, tp skrg aku da kene pikir byk menda..ape yg terbaik untuk aku ngn org2 sekeliling aku..

    to azlin: orait bebeh..nnt kite YM story mori

    to dy: hehe.. arap2 aku comey sntiasa nnt…uuu..xmo la da x comey

  5. 5 EBY YUS June 17, 2008 at 8:50 am

    membuat satu ape? makan sampai gemok ke

  6. 6 beluncas June 18, 2008 at 1:13 am

    tamok~~ =B de plak mkn smpai gemok,uh2. mesti la x mkn smpai slim =o

  7. 7 Lemon June 19, 2008 at 10:48 am

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Lemon.

  8. 8 beluncas June 20, 2008 at 12:49 am

    tq for visiting, Lemon =)


Leave a Reply

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


