cerita2 mamat2 aneh..

aku selalu taksub pada mahluk lelaki..suker berckp benda2 yg kdg2 d luar jangkauan pemikiran aku..

cerita 1

cerita ini antara aku, lelaki 1 dan lelaki 2. tp lelaki 2 hanya la pemerhati bebas..

(kami bertiga sdg dlm perjalanan ke avenue K untuk makan. d depan mata ade seko kapel berjalan)

aku: eh ritu kan..aku nampak kt time sq, ade kapel nih..balak dia..err..err.tgh squeeze2~~ err

lelaki 1: squeeze2 ape?

aku: err..err..behind..emm…punggung~ awek dia

lelaki 1: isk..takper la jamie..kite kene bersangka baik~

aku: haha..oo..konon2nye mcm balak dia nk remove kotoran la dr punggung awek dia?

lelaki 1: x la..mana tau awek dia ade sembelit..so balak dia squeeze2 tuk membaikkan?

cerita 2

aku, wanita 1 dan lelaki 3 sedang lunch.

lelaki 3: isk..penat nyer..next week nk kene g singapore lg.

aku: g singapore lagi? aku skali pun x penah gi..mcm x kan dpt aje..paling jauh dayabumi ngn bangi..haha

lelaki 3: em..tu la..ritu baru je gi. best gak singapore

aku: sonoknyer jd ko! nak ikut!

lelaki 3: (sambil mata bulat dan nakal) jom! katil bilik aku besar..
 

8 Responses to “cerita2 mamat2 aneh..”


  1. 1 [re-arrange] April 25, 2008 at 5:43 pm

    wahahahaha.

    sexual harrasment? :p or just plain inesen?

  2. 2 cipanpoke April 26, 2008 at 2:56 pm

    squeeze2~

  3. 3 enoll April 27, 2008 at 4:02 am

    haha, apa yang ko pikirkan agaknya?

  4. 4 'Ain Nasir April 27, 2008 at 7:41 am

    Lelaki mmg ganjil…Tapi bak kate Irwansyah:”Aku memang pencinta wanita”…..Hahahah, ade kaitankah?

  5. 5 beluncas April 28, 2008 at 4:03 am

    adek: x smpai thp sexual harrassment…tp definitely bkn plain inesen =p aku rasa kategori gatal campur aneh kot =p

    jep: ouch~

    ain: hehe..tah la… tp lelaki mmg menghiburkan hati =) (n kdg2 sakit ati gak..tp..tu another story la kot)

  6. 6 Saksi "squeeze2" yg Utama May 3, 2008 at 9:35 am

    hoho.. aku nampak kejadian squeeze2 tu.. selamba ghadak je.. di banyak2 escalator yg berlainan plak tu..

    nasib bek awek die tak berak cair.. (duh~ )

  7. 7 beluncas May 5, 2008 at 8:04 am

    hai en saksi~ ye..hoho..mata anda mmg cekap biler bab2 sebegini =p

  8. 8 Saksi "squeeze2" yg Utama May 5, 2008 at 8:07 am

    sebelum ape2.. aku nk wish jamie

    ” congratulations moki-moki! kamu da bertunang.. saya belum😀 ”

    semoga kawen cepat dan berbahagia selalu >_<

    – Early Edition 5th May08-

    nih brita panas goreng pisang lemak nih (ayat pn tonggang2 da)


Leave a Reply

Archives

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 4 other followers


